Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Czym jest miłość? (... wiem że istnieje ...)

WIERSZE_MAARTYNIiIi :):)

:: ::

Czym jest miłość? (... wiem że istnieje ...)




Miłość?
Trudne słowo do roztrzygnięcia
Jest magicznym, kluczowym słowem
I zawsze w główce coś męci ( kręci )
mówi sie, że jest uczuciem
uczucie to harmonia zmysłów.
Jesli jest prawdziwe,szczere i uczciwe.
milosc jest skomplikowanym slowem.
Szescio-wyrazoym.
daje dni do rozmyslania i same zapytania
bez szczegolnych odpowiedzi
Z dnia na dzien zaczełam wierzyc,
że istnieje miłość bez przeszkod.
To jest pieknie jak chłód (ciepłego dotyku)
Wlasnie teraz ktoś przywrócił mi lepszą wiarę
że odzyskałam do miłosci wiekszą miare.
Teraz mam juz marzenia, piekne sny
mniej (brak) cierpienia.
I to juz coś zmienia.
Tak bym chciala i tak spotkałam Ciebie
na swej drodze (nie tylko we snie)
- uczciwego
- wyjatkowego
- dobroduszneo
- kochanego
- sprawedliwego
- poprostu (jak dla mnie) wyjatkowego.
To mi sie własnie po nocy snło.
A w rzeczywistsci ani myslało.
Lecz teraz urzeczywistnilo.
Choć mnie nachodzą jakieś mysli
A potem to sie sni
Nadzieje trzeba miec w zasiegu
reki
By do niej powrócic, poprzez dotyk
dloni/reki
Moje dni przebegaja na tesknocie, rozmysleniach
szerokich marzeniach
O zyciu, calkowitym piciu poberanych słów
Ze swoja dusza, sercem pozostane
J mam nedzieje ze nikogo nią nie ranie
Moje mysli sa przejrzyste jak niebo
nieparzyste
Ale oczywiste.
MIŁOŚĆ to WIARA
WIARA to MIŁOŚĆ
do wszystkiego Kochanego
rzeczywistego jak
do osby "Jego"

Miłośc opisuje sie jako kolorowy świat
i cos niecodziennego
Wiec znajdzmy kolorowy swiat
"Bog dal nam/wam oczy?
to patrzymy, szukamy"
Ja znalazlam ...
Powiedzmy sobie ...
Kocham Cie!!!
To jest piekne, zaczarowane
i magiczne slowo.
To tylko wyrazy
Tak wiele znacza
Tak wiele znaczace w
naszych sercach...





*~<~wierszomaartyniaa~>~* 16/02/2006 21:58:17 [Powrót] K O M E N T U J !! !! !! =)

|| Anka ||
super przemyślenia.. widac ze prosto z serca duszy... to sie nazywa wena:) pozdro
|| brak www || data: 17/02/2006 08:38:29
prosie3-1.aster.pl || IP: 212.76.33.71

|| olka ||
ladny wierszyk:) widac ze szery i prosto z serducha:).. tak trzymaj
|| brak www || data: 16/02/2006 22:06:20
dial-1787.zgora.dialog.net.pl || IP: 62.87.222.251